Hari ini adalah kenangan hari esok,
tanpa hari ini tiadanya hari esok.
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- - -
Apam gula hangus
Buat setengah adunan.. banyak juga dapat. Sape yang tak masak lagi utk bekfes esok tu.. meh ler kita bekfes sama-sama esok. Air teh tu bawa ler sendiri.. hihi

Tak lupa juga nak jemput kak pae bekfes sama2. Oleh kerana roti pita dah abih.. meh ler kita makan apam pulak.. keskeskes..



Ni resepi simple dari kak fida yg ada kat myresipi.com nun. Sape2 nak diet sesuai sgtlah resipi ni sebab tak guna butter or minyak... tapi jgn ler makan banyak ketui. Nanti badan jadi gebu gak macam apam ni.


Kuih-muih comments(2) -
スポンサーサイト
- - -
Comment








Salam Yani..kebetulan pulak..semalam akak buat Kek Gula Hangus....comel2 apam Yani..bulat elok jer!
from. Kak Watie | 2009/10/30 09:55 |
Salam Jumaat Kak Yani....Comel apam itewww..comel lagi bekas muffin tu yang menggeligis tu...Rasanya macam belum pernah tengok dijual kat bakery sini...
from. nenie | 2009/10/30 10:55 |
<< NEW | TOP | OLD>>
Related Posts with Thumbnails